Nova društvena igra
Naša učiteljica Maja osmislila je društvenu igru kojom možete kroz igru dijete učiti prepoznavanju slova
PRIPREMA: deblji papir, flomasteri, pijuni/figurice za igru, kockica za društvene igre
OPIS AKTIVNOSTI: Na deblji papir nacrtati 30 krugova u koje će se upisati slova abecednim redom. Po želji obojati ili ukrasiti slova/krugove. Strelicama označiti smjer kretanja. Igra se može igrati u paru ili s nekoliko osoba. Pravila igre prilagoditi svom djetetu. U nastavku slijede neke opcije:
1. Dijete ne prepoznaje slova - Roditelj i dijete igraju igru tako da se izmjenjuju u bacanju kockica. Koji broj se dobije toliko polja se pomiče prema kraju. U ovoj, najlakšoj verziji, dijete još ne prepoznaje slova pa mu roditelj govori i pokazuje koje je to slovo i navodi par riječi koje počinju na to slovo.
2. Dijete prepoznaje slova, ali nema razvijenu analizu i sintezu – kao i u prethodnoj verziji roditelj i dijete igraju igru, samo što dijete govori koje je to slovo, a roditelj mu pomaže govoreći koje riječi pomažu tim slovom ili opisom navodi dijete da imenuje riječ koja počinje na to slovo.
3. Dijete prepoznaje slova i ima razvijenu analizu i sintezu – najteža verzija u kojoj dijete samostalno prepoznaje slova, govori riječi koje počinju tim slovom. Igra se može dodatno otežati na način da igrač treba reći i riječ koja završava na to slovo ili koja u sebi ima to slovo, a da se isto ne nalazi niti na početku niti na kraju riječi.
CILJ AKTIVNOSTI: poštivanje pravila igre, socijalna interakcija, razvoj koncentracije i pažnje, prepoznavanje slova, razvijanje analize i sinteze, potaknuti zanimanje za slova i polazak u školu.