Nova adresa projektno-administrativnog ureda Udruge
- Detalji
- Objavljeno: Nedjelja, 28 Ožujak 2021 10:20
Budući da je Gradu Petrinja u potresu urušena zgrada poglavarstva, te su svoj rad izmjestili u zgradu u Hanžekovoj 19, naš projektno-administrativni tim Udruge također je nakon potresa ostao bez radnog prostora obzirom da smo u toj zgradi imali ured u najmu od Grada.
Proteklih mjeseci svu administraciju, vođenje, pisanje i izvještavanje projekata obavljali smo iz svojih, također u potresu oštećenih domova, a nekolicina i iz privremenih smještaja zbog trenutno izgubljenog životnog prostora. Koristimo prigodu zahvaliti svim provedbenim tijelima na razumijevanju i pomicanju određenih projektnih rokova, a sada, nakon gotovo 3 mjeseca od potresa sa zadovoljstvom vas možemo obavijestiti o uspostavi i našeg ureda za rad u Petrinji.
Udruga je privremeno uzela u najam stan na drugom katu stambene zgrade u ulici Dražena Petrovića 18, I ulaz (Sajmište), a zahvaljujući velikoj donaciji društva Korporativne Usluge d.o.o. od kompleta uredskih stolova s ladičarima i ormarima s policama i vratima svih 8 članova projektno-administrativnog i logističkog tima imaju sada osigurane uvjete za rad. Hvala od srca našim donatorima iz Zagreba.
Obzirom da je teško naći prilagođen uredski prostor za rad u razrušenoj Petrinji ispričavamo se našim članovima s otežanim kretanjem na neosiguranoj prilagodbi te ćemo, kao i do sada, sve susrete s njima održavati u pristupačnom i neoštećenom sjedištu Udruge u ulici Jelene Babić 18 – Mala kuća u Petrinji, uz prethodni dogovor i najavu.
Svi koji to mogu, i trebaju nas, mogu nas posjetiti u novom uredskom prostoru uz prethodnu najavu telefonom (044/719 482) i poštivanje svih epidemioloških mjera.
Radno vrijeme ureda radnim je danom, od ponedjeljka do petka, od 8 do 16 sati.