Mala škola i pomoć u učenju

Kocka po kocka

Naša učiteljica Maja pokazuje kako se igrajući s kockama možete učiti, a da dijete sve shvati kao igru!

PRIPREMA: kocke za slaganje, brojevi

OPIS AKTIVNOSTI: koristeći se kockama možemo izvoditi puno aktivnosti , a ovdje su samo neki primjeri.

1. Slova – roditelj kockama napravi oblik nekog slova, a dijete slaže kocke na isti način. Možete se mijenjati na način da jednom zadaje roditelj, a drugi put dijete.

kocka slova

2. Različiti oblici – ukoliko je aktivnost sa slovima preteška za dijete roditelj može složiti od kocki neki oblik, a dijete onda „kopira“ taj oblik. I u ovoj aktivnosti može i dijete roditelju zadavati svaki drugi uzorak.

kocka oblici

3. Napravi toranj od onoliko kocki koliko je zadano – na papire ispisati brojeve (možete koristiti koje god brojeve želite – do 10, 20…). Dijete treba složiti „toranj“ od onoliko kocki koliko mu je zadano na papiru.

kocka brojevi

4. Kocke možemo razvrstavati i po bojama, veličini, obliku…mogućnosti je puno.

kocke ponavljanje količine

CILJ AKTIVNOSTI: razvoj fine motorike, razlikovanje po boji i obliku, razvoj koncentracije i percepcije, prepoznavanje napisanog broja, naučiti brojiti, prepoznati i razlikovati slova.

Pleteni kolaž

Naša učiteljica Maja pripremila je aktivnost kojom dijete može razvijati finu motoriku, koncentraciju ali i razlikovanje boja

PRIPREMA: papir, škare, kolaž

maja kolaž 1

OPIS AKTIVNOSTI: napraviti spojene trakice škarama na papiru kao što je prikazano na slici. Između njih stavljati trake kolaža na način da idemo jednom iznad papira, pa ispod i tako redom. S djetetom možemo imenovati boje.

CILJ AKTIVNOSTI: razvijanje fine motorike, preciznosti, koncentracije, razlikovanje boja.

Sunce i brojevi

Naša učiteljica Maja pripremila je jedan zabavni način učenja brojeva.

PRIPREMA: deblji papir (karton), flomaster, škare, selotejp, spužvica za suđe ili nešto slično, tanki štapići (ja sam koristila spajalice koje sam raširila)

maja sat 1

OPIS AKTIVNOSTI: izrezati krug i na njega uz rub napisati brojeve od 1 do 10. U sredini nacrtati lice. Kod svakog napisanoga broja zalijepiti po jedan štapić na koji će se stavljati odgovarajući broj komadića spužve koji piše pokraj štapića. Brojiti naglas. Ne morate ići po redu. Recite djetetu: gdje se nalazi broj šest? Idemo staviti 6 spužvica na štapić kod broja šest.

CILJ AKTIVNOSTI: prepoznati brojeva od 1 do 10, naučiti brojiti do 10, razvijanje fine motorike i koncentracije, zapamtiti redoslijed brojeva.

Povezi me do slova

Naša učiteljica Maja povezala je igru s učenjem prvog slova u riječi te kako ćete dijete naučiti razlikovati i prepoznavati slova.

PRIPREMA:papir, škare, selotejp, autići, kartice na kojima su slova i slike koje su u paru sa slovima (riječi koje počinju na slova koja imamo)

OPIS AKTIVNOSTI: napraviti ceste različitih vrsta crta (ravna, zakrivljena…). Na kraj ceste, odnosno na cilj staviti karticu na kojoj je napisano slovo do kojeg trebamo doći. Kod početka ceste, odnosno starta staviti onoliko autića i sličica čiji prikaz počinje na slova (glasove) koji se nalaze na cilju. Dijete odabire autić i sličicu koje želi. Samostalno ili uz pomoć roditelja određuje kojim glasom (slovom) počinje ta riječ. Samostalno dovodi sličicu do slova slijedeći „cestu“. Igrati igru dok sva slova i riječi ne budu upareni.

CILJ AKTIVNOSTI: odrediti prvo slovo u riječi, razlikovati i prepoznati slova, razvoj fine motorike, zainteresirati dijete za učenje slova, poštovati pravila igre.

Kontakt

UOSI SMZ logo full color

Udruga Osoba s invaliditetom SMŽ
J. Babić 18, 44250 Petrinja
Tel/fax: 044 719 482 
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Radno vrijeme:
ponedjeljak, srijeda i petak od 8:00 do 16:00 h, utorkom i četvrtkom od 12:00 do 20:00 h

Koristimo kolačiće kako bi vam osigurali bolju funkcionalnost stranica. Odaberite gumb za više informacija ili „Prihvaćam“ za nastavak pregleda stranica.